swagaloupe.blogg.se

Hej och välkomna till min blogg! Här tänkte jag dela med mig om exakt allting som handlar om mode! Allt från vad jag tycker är inne, tips på olika hemsidor och väldigt mer. Hoppas att ni följer min blogg och lämna gärna en kommentar så blir jag extra glad!! Bilder tagna från Google.

ÖNSKELISTA

Publicerad 2014-12-17 17:21:00 i mode,

Om exakt 7 dagar är det jul. Gud vad jag har längtat. Egentligen så vet jag inte vad jag önskar mig i julklapp, så det tog sin lilla tid när jag skulle skriva min önskelista. Men jag tänkte ändå dela med mig av tre st presenter jag inte skulle tacka nej.

Ett par svarta bootcut jeans. Jag har ett par jeansfärgade men jag vill även ett par svarta som går att matcha till det mesta.
Dessa bootcut jeans finns att köpa på H&M.

Ett par låga gråa Ugg's! Jag tycker att Ugg's är otroligt fint och skulle verkligen inte tacka nej till ett par. De är ju så gosiga, fina och bekväma på en och samma gång!

En läderväska, ååhh letar som en galning efter den perfekta läderväskan. Skulle inte tacka nej till en liknande som på bilden. Vem skulle?!

Det är lite vad jag önskar mig iår, sedan är jag evigt tacksam för allt jag har. Det enda jag egentligen innerligt önskar mig är att mina nära och kära alltid mår bra.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2014-12-17 17:39:54

Ha en fin kväll!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Älskar mode och inredning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela