swagaloupe.blogg.se

Hej och välkomna till min blogg! Här tänkte jag dela med mig om exakt allting som handlar om mode! Allt från vad jag tycker är inne, tips på olika hemsidor och väldigt mer. Hoppas att ni följer min blogg och lämna gärna en kommentar så blir jag extra glad!! Bilder tagna från Google.

Första inlägget

Publicerad 2014-12-16 22:04:57 i Allmänt,

 
Hej!
Eftersom att det är mitt första inlägg, tänkte jag skriva lite om vad min blogg kommer att handla om. Självklart är huvudämnet mode, men jag kommer också in i olika ämnen såsom inredning, dagens outfit, tips, träning, smink och new in. 
 
Inredning: Här tipsar jag om inredning som jag tycker är snyggt och relativt billigt.
 
Dagens outfit: När jag hinner laddar jag upp dagens outfit, där jag även skriver vart de klädesplaggen jag har på mig kommer ifrån.
 
Tips: Här tipsar jag om exakt allting! Dock så försöker jag hålla mig vid ämnet mode, men tips på t.ex. olika serier kan även komma. 
 
Träning: Det kan vara allt från träningskläder till olika övningar.
 
Smink: Smink som är "inne", olika sminkvideos osv. 
 
New in: Uppdaterar er på vad jag har köpt och vart jag har köpt det. (När jag hinner)
 

Hoppas ni nu vet vad min blogg kommer ungerfärligt att handla om. 
 
Kram!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Älskar mode och inredning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela